Det verkar alltid finnas några som älskar att hacka på andra bloggare!

Verkar som jag har nån brud hängandes på bloggen som gärna skickar in kommentarer om att hon har kollat upp mig och verkar väldigt intresserad av mina placeringar med Naima! Har man inget bättre för sig än att sätta igång och söka runt om en person för att sedan gå till hennes blogg och kommentera att hon inte är bäst?! Usch!

Placeringar har ingen betydellse når man har en häst man miljötränar och dessutom varken är van att tävla hoppning och som framförallt är 13 år och bara hoppat de senaste tre åren ? Whats up with that ?? skäms på er flickor som njuter av detta. Hatar kommentarerna (har du en blogg måste du kunna ta kritik) BULL SHIT!

Nästan, och då menar jag nästan alla har vett i skallen att man inte går in på en främmande blogg och börjar kommentera sånt dom inte har med och göra ? Framför allt om man inte ber om det! Dagens ungdom går utför det måste jag helt ärligt säga! Det här med blogg världen och olämpliga kommentarer är ruskigt sne vridet!

Menar inte att alla ungdommar är helt bakom flötet men stor del av dom, och det är sorgligt.. Så kan ju bara säga att ska man komma med olämpliga påträngande kommentarer behöver inte min blogg läsas, tack och adjö!
Emelie Sundberg, 21 år


Kommentarer
Postat av: Emelie Essberg

Ja, det finns alltid elaka, avunsjuka människor som igentligen inte vet någonting.



sv: Haha (; tack.. Men är för feg ;D

2011-09-23 @ 09:48:08
URL: http://essberg.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hoppas du får en fin fredag! :)

2011-09-23 @ 12:02:39
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback