Inte som jag tänkt mig.

Idag blev dit inte riktigt som jag tänkt mig, hade först tänkt åka till stallet kl 9 på morgonen men fy va trött jag va när klockan ringde så sov till 11 ist och greja lite fram till stallmötet som va klockan 2. Mötet vrade i nästan en och enhalv timma så han inte rida något idag för skulle ha kräftskiva klockan 6 ikväll, sitter nu och inväntar min brors flickvän Linnea sen blir det att äta kräftor :) Vädret var så fint så blev inga bilder på täckena för ville inte lägga på henne i hättan! men de blir nog imorn och så även blir det en fotografering på mig och naima när vii rider.

köpte täckena här: www.stromsbergsgard.se

Kommentarer
Postat av: Juliaaa

Hej Emelie! Åh är det sant? Vad du är gullig, tack så jättemycket!

Din blogg verkar superfin, älskar din häst!

Kram

2011-09-03 @ 20:09:17
URL: http://ungadressyrryttare.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej! Va kul tack så mycket! Superfin ponny!

Fuxen (waco) är en svensk ridponny! :) tror han har welsh och han har arab i sig :)

2011-09-03 @ 21:32:20
URL: http://ungadressyrryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback